D.1. Pregatirea pentru gradinita / scoala
Atunci când vorbim despre incluziunea copilului cu autism în instituțiile de învățământ de masa, indiferent ca e vorba de grădiniță sau școală, vorbim de o întreaga pleiada de pregătiri în acest scop, de la abilități specifice pana la alegerea sau pregătirea celui mai bun însoțitor al copilului la grădiniță/școală. Mai ales pentru ca de fapt școală, în orice forma a ei, nu e punctul terminus în intervenția asupra copilului cu autism. E doar o etapa extrem de importanta. Un alt loc unde se preda si unde copilul trebuie ajutat sa înceapă sa învețe singur. Dar asta înseamnă sa privim grădiniță sau școală ca pe ceea ce sunt: contexte noi de predare. Cum si de ce in materialul următor
Va rugam sa ne urmariti:
Pregatirea pentru gradinita sau scoala si alegerea celui mai bun shadow
1
Partea 1- Shadow
2
Partea 2 - Shadow
3
Partea 3 - Shadow
4
Partea 4 - Shadow
5
Partea 5 - Shadow